تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت اپیکوی میباشد.
- اپیکوی موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
- اپیکوی موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.
- در اپیکوی، با توجه به نوسانات بازار، قیمتها هر لحظه تغییر میکنند و پس از تایید سفارش از سوی اپیکوی، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
- اپیکوی بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال مینماید.
- با توجه به اینکه شرکتهای سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصههای مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط اپیکوی قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی اپیکوی کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
- قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینهای بجز هزینه حمل (در مواقعی که اپیکوی ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
- تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام میشود و پردازش سفارشها در تعطیلات رسمی امکانپذیر نیست.
- در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط اپیکوی كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداختهای کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن میباشد.
- تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت اپیکوی میباشد.
- مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهدهی شركتهای حملونقل و یا بیمهكننده شركت حملونقل میباشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمهی حمل میگردند. اپیکوی نیز پیگیر درخواستهای مشتری از شرکت حملکننده خواهد بود.
- در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بستهبندی سفارش میباشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل بهصورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به اپیکوی اطلاع داده شود تا اپیکوی بتواند پیگیریهای لازم را انجام دهد.
- خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید (مخصوصا برای کالای محافظ صفحه نمایش قبل از استفاده حتما با ابعاد صفحه نمایش مطابقت دهید و بعد اقدام به استفاده نمایید) و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به خدمات پس از فروش اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری زوم بازار مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده و از درستی جنس سایز و ابعاد متناسب اطمینان پیدا کند. (به خصوص کالایی مانند گلس و محافظ صفحه نمایش که در صورت نصب قابل مرجوعی نیست) تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت زوم بازار داشته باشد آن را به کارشناسان اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات اپیکوی مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- کالایی که دارای اشکال فنی میباشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی اپیکوی قرار گرفته باشد) پس از برگشت به اپیکوی مورد بررسی قرار میگیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان اپیکوی کالای جایگزین برای خریدار ارسال شده و یا وجه آن ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.
- در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان اپیکوی بررسی و یا تعمیر شود، اپیکوی مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
- در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرمافزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید اپیکوی از پس گرفتن آن كالا معذور است.
- چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی اپیکوی قرار گرفته باشد) و خریدار ظرف 7 روز از زمان دریافت آن را به اپیکوی عودت دهد هزینه عودت و ارسال مجدد بر عهده اپیکوی خواهد بود.
- در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار میتواند آن را تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به آدرس اپیکوی عودت داده و وجه آنرا پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به اپیکوی در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار میباشد.
- در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بستهبندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس اپیکوی ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
- امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و اپیکوی از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
- در صورت لغو سفارش، اپیکوی حداقل ۷ روز کاری مهلت دارد تا وجه را عودت دهد. وجه فقط به همان حسابی که پرداخت از آن انجام شده است، عودت داده میشود. ارائه شماره شبا از سوی کاربر برای عودت وجه الزامی است.