رویه‌ های بازگرداندن کالا و استرداد وجه

  

مرجوعی و خدمات پس از فروش

زوم بازار همیشه به دنبال کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان ارزشمند خود است و میکوشد تا حد ممکن در این راستا تلاش کند.

همواره ممکن است در روند خرید و فروش آنلاین به دلیل عدم دقت کافی در هنگام فرایند خرید، مسائلی مانند قرار دادن سفارش اشتباه، عدم توجه به ویژگی و یا تصاویر کالای سفارش شده ایجاد شود که در آن صورت واحد خدمات مشتریان و خدمات پس از فروش در این خصوص در خدمت شما عزیزان هستند.

تنها نکته مهم در این خصوص این است که : در صورتی که کالا به درستی و طبق سفارش برای مشتریان ارجمند ارسال شده باشد و یا درخواست مرجوعی به صورت سلیقه ای باشد، فقط و فقط امکان تعویض کالا با سایر محصولات موجود در سایت وجود دارد و مبلغ به صورت مابالتفاوت محاسبه خواهد شد. این به این معنی است که مرجوعی و عودت وجه برای این دسته از موارد از سفارشات امکان پذیر نیست.

  کالاهای سفارش داده شده تحت شرایط زیر قابل استرداد هستند: 

  • اگر کالا هنوز به پست یا تیپاکس تحویل داده نشده باشد و مشتری در ساعات اولیه پس از خرید خواستار انصراف از خرید شود، مشتری باید به واحد پشتیبانی فروشگاه از طریق شماره واتس اپ 09351073215 اطلاع دهد سپس بعد از اعلام شماره کارت تمام مبلغ حداکثر پس از ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری واریز می‌گردد.
  • در صورتی که کالا هنوز باز نشده باشد و مشکلاتی در بسته بندی کالا ( باز شدن کالا ) مشاهده نگردد.
  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات فنی و ظاهری با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد (وجود مغایرت، باید حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی فروشگاه، از طریق شماره واتس اپ 09351073215 اطلاع داده شود)
  • تمام کالا ها با قید ضمانت اصالت به فروش میرسند. اگر کالای خریداری شده دچار مشکل فنی شود و کالا دارای گارانتی باشد انجام خدمات پس از فروش تنها و تنها به عهده گارانتی محصول است و زوم بازار مسئولیتی در قبال پاسخگویی نخواهد داشت.
  • به صورت ویژه در خصوص کالای محافظ صفحه نمایش : مشتریان ارجمند لازم است پس از خرید این کالا، قبل از استفاده از محافظ صفحه نمایش ابعاد آن را از روی بک بورد با صفحه نمایش گوشی همراه خود چک کنند و در صورتی که تشخصی دادند ابعاد با یکدیگر همخوانی ندارد، بدون استفاده از گلس آنرا با خدمات پس از فروش مطرح کنند. لازم است شماره سفارش + تصاویر و مستندات مربوطه را به شماره واتس اپ 09361489360 واحد خدمات پس از فروش ارسال کنند تا اقدامات لازم جهت تعویض کالا انجام شود. نکته مهم: در صورتی که محافظ صفحه نمایش استفاده شده باشد (حتی اگر سفارش اشتباه ارسال شده باشد) هیچگونه خدماتی در خصوص تعویض کالا انجام نخواهد شد.
  • در شرایطی که کالای دارای نقص فنی (در بازه 7 روزه) فاقد گارانتی باشد، پس از هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش در صورت موجودی کالا، کالا دارای نقص فنی برای شما به صورت رایگان تعویض خواهد شد. امکان عودت وجه تنها در شرایطی وجود دارد که کالای جایگزین مناسبی برای کالای دارای نقص فنی وجود نداشته باشد. واریز وجه نیز در بازه زمانی 24 الی 48 ساعت کاری انجام خواهد شد.
  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی مشکوک ( قبل از باز نمودن بسته بندی کالا )باید حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به بخش پشتیبانی فروشگاه از طریق شماره واتس اپ 09351073215 اطلاع داده شود.
  • اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی در کالا ایجاد شده باشد، آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به بخش پشتیبانی فروشگاه از طریق شماره واتس اپ 09351073215 اطلاع داده شود.
  • مرجوع کردن کالا به دلایل سلیقه ای فقط در صورتی اماکن پذیر است که محصول قابل فروش مجدد باشد و در صورتی محصول مستهلک شده باشد فروشگاه می‌تواند در صورت مرجوع وجه را بازگشت ندهد یا خسارت وارد شده را کسر کند.
  • اگر کالایی متفاوت با کالای سفارش داده شده برای شما ارسال شود هزینه ارسال مرجوع به حساب شما بازگشت داده می‌شود در این صورت لازم است رسید پست را برای ما ارسال کنید اما اگر مرجوع کردن بنا به سلیقه مشتری می‌باشد کلیه هزینه های ارسال کالا بر عهده مشتری بوده و مبلغ کالا پس از کسر کلیه هزینه های ارسال و بسته بندی به حساب مشتری واریز می‌گردد.
  • مبالغ اجناس مرجوعی به حساب مشتری حداکثر ۲۴ ساعت کاری پس از رسیدن مرسوله به دست فروشگاه واریز می‌گردد.

       در صورت انصراف از خرید چگونه کالای خریداری شده را پس بفرستم ؟

  • اگر کالا را در 7 روز گذشته خریده اید (تاریخ تحویل سفارش) و هنوز آن را باز نکرده اید می توانید با شماره 66735835-021 تماس گرفته و هماهنگی لازم جهت استرداد کالا را با کارشناسان ما انجام دهید. کالا باید به دقت به همراه فاکتور و کلیه اقلام دریافت شده از جمله هدایا، در شرایط اولیه و بسته بندی گردد و تنها و تنها از طریق پست پیشتاز به آدرس زوم بازار فرستاده شود. (برای دریافت آدرس دقیق و کد پستی زوم بازار، از طریق شماره واتس اپ 09351073215 تماس حاصل نمایید) در غیر اینصورت از پذیرش مرسوله شما معذوریم.
  • در خصوص مشتریان محترم شهر تهران، در صورت تمایل میتوانند ارسال را از طریق پیک نیز انجام دهند ولی تنها در شرایطی که خود حاضر به پرداخت هزینه آن باشند. زوم بازار مبلغی بابت مرجوعی سفارشات با روش های دیگر مانند ( تیپاکس ، پست ویژه، پیک) پرداخت نخواهد کرد.
  • کارشناسان ما بعد از دریافت کالا و حداکثر ظرف 24 ساعت با شما تماس می گیرند و پس از اطمینان از سالم بودن کالا و مخدوش نبودن بسته بندی هماهنگی لازم جهت استرداد وجه خرید را انجام می دهند. به صورت میانگین فرآیند پرداخت ۲۴ ساعت کاری زمان خواهد برد.

     در چه شرایطی امکان استرداد کالا وجود ندارد ؟

  • در صورتیکه بیشتر از ۷ روز از خرید شما (تاریخ تحویل سفارش) گذشته باشد.
  • بسته بندی کالا باز و یا مخدوش شده باشد.
  • در خصوص کالا هایی مانند محافظ صفحه نمایش در صورتی که استفاده شده باشد.

 

از ارسال کالا بدون هماهنگی با همکاران ما جداً، خودداری کنید.

**** در صورت لغو سفارش، مبلغ پرداختی به حساب بانکی متعلق به صاحب کارت ملی عودت داده خواهد شد****